Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie (na adres: Marta Tatarczuch Bessoniana. Pod Górą 33, 32-052 Radziszów) w terminie 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli minęła wskazana data, zwrot towaru nie będzie uwzględniony.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu Internetowego Bessoniana.

Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może mieć śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki. Powinien zostać przesłany w dowolnym, zabezpieczonym opakowaniu. 

Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru oraz nadanych za pobraniem. Zwrotu należy dokonać na własny koszt.

Zwracany produkt z dołączonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy odesłać na adres:

Marta Tatarczuch Bessoniana

Pod Górą 33

32-052 Radziszów

Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od daty odstąpienia od umowy w takiej samej formie w jakiej dokonano płatności.

Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym cenę produktu oraz koszty jego dostarczenia. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

REKLAMACJE

 

Zawiadomienie o wadzie sprzedanego produktu (reklamacja) powinno zawierać opis wady produktu, datę wykrycia wady oraz określenie żądania co do sposobu usunięcia wady. Do zawiadomienia należy również dołączyć reklamowany produkt oraz dowód jego zakupu (np. paragon fiskalny albo faktura VAT), a w razie jego braku inny dowód zawarcia umowy. Reklamacja może być złożona na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego Bessoniana.

Reklamacje składane są listownie na adres Sprzedawcy lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie Internetowym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: shop@bessoniana.pl

Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zawiadomienia, o którym mowa powyżej wraz z reklamowanym produktem. Produkt powinien być dokładnie zapakowany i zabezpieczony.

Zwracany produkt z dołączonym formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres:

Marta Tatarczuch Bessoniana

Pod Górą 33

32-052 Radziszów

O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, chyba że Klient wybrał inną formę kontaktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl